Thursday, April 29, 2010

29 APRIL 2010...[hati terluka].....

semalam... 28/4
malam yg susah aku nak tidor.....
mcm2 yg aku pikir...

ingat kat arwah bapak aku...
hum.. xsempat nya rasa duit o ku kerja....
ingat kat my ex.................
pa jak cta cdak..................

last nite juak aku terpikir...
kenaklah aku masih mengharapkan nya..............
hum..
aku pun xtauk pa yg nya maok gk....
kena nya msh msg aku........
makin aku try melupakanya...
makin nya muncul semula.................
haish.................
hum...
hakikatya....
aku merindui dia juga.......................
dengan nya semua keja bodo ku buat...

hum....

then....
adalah insan2 tok..
mala jak msg...............
ajak........................... hum.....

MAF pun masih juak msg........
argh..
kenaklah mesti aku..
cariklah org lain.....
pleaslah..................
i dont want to be in relationship anymore.........

0 comments:

Post a Comment