Friday, July 2, 2010

1 JULAI 2010

xtau juak lah aku ea~
hum~ dh buat salah ya susah sangat nak nak madah im sorry ???~
bena kawan2 ku lain ada yg bulak sampai ku terasa,
sampai semua plan dirancang xmenjadi
at least cdak ada say
~~~IM SORRY~~~
coz their are my true friend~

tentulah aku cerita kat kawan2 lain kisah sedeh ko (walaupun ko bulak an aku) kononya ko teak xda g sems depan.. aku sedeh bah....
hlang sorang kawan......

dh ku tauk ko berbulak..
terpaksalah aku,
ceritakan semula,
semua kisah sedeh kau ya,
rekaan semata2,,,,,
dengan org2 yg penah ku cerita ko xda gk sems depan...


tentulah aku luahkan perasaan BENCI MARAH aku dengan kawan2 lain....
terpulanglah tak org maok menilai aku apa kah..
aku xkesah gk dah......

buy the way, thanks 4 pesanan ko ya...
aku akan simpan......
n thanks 4 not saying im sorry.....
reallly appriciate that,,,,,


friend forever??? ko nanyak nak..
im sorry....

aku xdapat nak kawan org mcm ya gk......
sebab after ku dh salu kenak bulak
aku dh decide that....
aku xkan biarkan diriku di bulak gik....

biarlah.....
kadang2 hidup kera sumbang lebih baik....
xperlu menyusahkan orang......


nak luahkan perasaan jak..
huhuh.....

0 comments:

Post a Comment