Thursday, September 16, 2010

16 SEPTEMBER 2010

~ SELAMAT HARI MALAYSIA~

yer........
hari dimana sabah n sarawak masuk malayaisa....
sebagai nak sarawak aku. bla....bla...........bla............

malas nak cerita...
xda kaitan dengan aku....
hahahahaah............

fuh..
kepenatan aku pas katering adik kak lia kawin.......
p best,,,,
aku jadi photographer yg sik bertauliah.......
hahahaha..............

pa gk oa ku nak cta.........

hum.........
few day........
some one that i miss msg....
hahah...........

perasaan aku??
ntahlah....
rasa macam dengar lagu rossa..
Hati yg kau sakiti...........

" akulah hati yang slalu kau sakiti" ... :"( .....

huhuhu......

now dh kembali kehidupan normal semula......
kembali sunyi HP..
nya xda msg gk, kawan2 sik da,,, coursmate sik da...
dh rasa macam terbiasa hidup tanpa HP...
dolok nang sik pat berengang dengan HP...
now ada HP n sik da sama jak asa........

maybe dh jatuh cinta dengan dunia photography....

sesunguhnya kehidupan aku memang sunyi dan sepi...
pendek kata KOSONG............
hahaha.....
konon2nya... karyainsanterluka...........

hahahha..............
then miss some one juak............
sejak hari ya..
lansung sik dengar khabar.........
huhuhu........
yalah...
sapa suh jual mahal oa......
gik ingat kisah lalu............

sik palah...
moganya bahagia...........

Masih juak dapat hidup walaupun kehidupan KOSONG............
now i have decide..
just concern on my studies jak.........
lekak kereja bok pikir soal hati dan perasaan gk..

now my hati memang dh sangat3 tawar mun pikir pasal soal hati dan perasaan..
asa air paip jak....
mauahhaah.............

aduh.. mat aku mengantuk sebenarnya..
ya rajin update blog yg lamak terbengkalai tok.
k k....
gtg.............
thanks for following my bog n blogging with me ya my frenz.....................




0 comments:

Post a Comment