Saturday, June 25, 2011

My 3rd Wife : Miss MacPro

ish....
lelah ku berjalan haritok koa..

dengan lafaz bismilah...
aku nak madah aku dh berbini baru,,,,

yah....
Puan Mac Pro nama nya koa.. ya nama full...
aku nak nungah nya Miss Mac....
coz nya gik upa org dara terit.....

yah.. ndak ku paham,,,,

yah..
KO TEAK KACAK??
hahahaha

Miss Acer Black and Miss Acer WhitePearl... selamat bermadu tak 2



my 1st wife [masih sakit]

my 2nd wife

my 3rd wife


3rd wife dari sisi..

tarikh nikah...

25.6.2011..
hantaran kahwin.. RM 3699
cincin tunang [instal software] = RM 680

hahaha... 
suka ati jak..
serius aku suka Apple...
nang best makei koa...

y ajak ku sempat taip...
ku lelah,,,,
nite all...

lelah mbak berjalan...
makseh Abg Apple coz berik tutorial class 
makei Mac
dh kac koaaaa...
stood aku.....

HAIHHHH...
astagfirullahhalazim.

...........................

0 comments:

Post a Comment