Saturday, July 2, 2011

Pengisian Di Musim Cuti Semester

hahahaha
saja nak updatekan aktiviti haritok..

sekarang my hari2 cuti dh sik bosan gilak dh..
coz i got some works to do...

hehehe...
mak cik 2 aku gago nak molah rumah
maka rumah dh beberapa buah dh ada..
bak kata mak cik aku.. untuk kehidupaan di hari tua kelak..
bena juak oa...
sebuah rumah disewa RM 800
kalau 3 buah??
wahhh
campur duit pencen...
hik hik hik..
bijak2..

so tok one of plan yg aku buat untuk tanah yg seluas
232.09 m Sq
hohho..
simple jak koa ku molah..
:D..
siap dapat tanga dalam bentuk 3D..
so pakaiah software Sweet Home for Mac





selain ya juak...
sik lamak gik nak raya...
so b4 puasa..
dh start buah biskut untuk ditempah...
hahah.
biasnaya mun bulan puasa boleh genarate income sampai RM 80k
so untung bersih dalam RM 50k..
wah..
aku selalu jadi accountant makcik aku..
hahaha

sapa2 berminat boleh PM me at FB..
tok hanya sebahagiaan daripada biskut
banyak gik pic belum ku ambik n buat iklan.. 
kekekekeh


...................

0 comments:

Post a Comment