Thursday, October 3, 2013

Sweet Talker

Kdang2 aku selalu knak label sweet talker
Aku rasa sik ..
Mun empuan ya kacak aku puji depan2 lah ..
Mungkin sebab ya byk yg crush dengan aku .
Even laki pun fall in love dengan aku ..
Dunia nektok ...
Choiii ...

Tp selalunya ..
Aku memang bisa dpt buat org jatuh cinta dengan aku
Even my bbf say im too sweet ... 
Haha .. 
Sampainya dolok fall in love dengan aku ..
Tp aku jenis xmok berik harapan ..
Cakap terus teranglah ...

Lately aku makin suka mengayat org ..
Hahaha..
Mcm best jak mainkan perasaan orang tok ..
Karma aku sik percayaklah ,
Aku xpernah main perasaan org,,
Tp end of the day aku dipermainkan org juak...
love is not an easy game to play ..
Sapa suh fall in love dengan kata2 sweet aku ..
Haaaaaah ..
Aku nak mainkan perasaan org sampai aku puas ..
Dendam ku dengan semua orang .. 
Biarlahh org lain rasa apa yg aku rasa ..
Hahahahahaaha ... 

0 comments:

Post a Comment