Friday, November 26, 2010

26 NOVEMBER 2010 Aku Bukanlah Untukmu

BILA CINTA

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan


home sweet home.....

sampai rumah dah....

4 jam driving... obviosly 2 jam 45 minit dh sampai....

2 buah kereta....

kakak ku mbak avanza...

aku besalah pakei viva kesayanganku....

hehehehehehe.........

yang dh 1 1/2 tahun menemani kehidupan aku sebagai student....

yg ku guna untuk behibur... g kelas.. jalan2.. n date? hahahha.. 1 kali jak bah... hehe....

ya pun dengan dia..

......AF......

motif ku post lagu ya???

adalah.......

hum.....

today.....

tiba2 jak AF msg....


"Kmk sanggup tinggalkan dia mun ktk maok jadi gerek kmk"......

tiba2 jak.....


hum....

sik tauk apa nak jawab....

speechless......... aku yg banyak cakap pandai sik berbunyi....

sik puas hati call....


Aku cuma dapat madah :

"Kmk xmaok..... Jangan ktk main kan perasaan nya........ ktk pernah janji nak tunggu kmk terima ktk kan sebab kmk gk ingat seseorang, tp ktk dh pilih untuk bersama dia. ktk dh sik maok tunggu kmk gik.........


"So, Jagalah hati dia.... terimalah dia seaadanya...... Mun kmk maok pun, kmk sik sanggup.. kerna dia sanggat2 menyayangi ktk nak... tambahan nya dh lamak simpan hati dengan kitak,,,,,,, so biarlah jak ........bagus ktk PILIH org menyayangi kitak, dari ktk menyayangi org ya.... mungkin ktk akan kecewa...... :") .....

"Kmk doakan ktk 2 sentisa bahagia" ........


huuuuuuuu.....

ya jak ku dapat padah,,,,,,, nya sik cakap papa gk....

so aku end call jak lah...


huhuhuhuh.....

betol nak ku buat...

sik kan nak hancurkan sebuah perhubungan demi kepentingan sendiri......

sik sanggup aku.......


walaupun dalam hati aku...

aku mula menerima dia...

merindui dia............

susah nak dapat org se"caring" ktk.....


~miss kamu bucuk ~

0 comments:

Post a Comment