Sunday, November 28, 2010

27 NOVEMBER 2010

Kutuliskan kesedihan
Semua tak bisa kau ungkapkan
Dan kita kan bicara dengan hatiku

Buang semua puisi
Antara kita berdua
Kau bunuh dia sesuatu
Yang kusebut itu cinta

Yakinkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…

Sadarkan aku Tuhan
Dia bukan milikku
Biarkan waktu waktu
Hapus aku…


[salah aku kerna terlalu menyayangi dirimu... hingga aku buta menilai dia yg lebih menghargai aku......]


wana make this songs as my inspiration untuk melupakanya...............
seorang insan yg pernah cuba bertakhta dihatiku.....
namu telerai di tengah jalan......................

today.....

sik banyak aktiviti aku buat....
biasalah....

semester brake....

kehidupan yg sunyi...
boring.......
HP kalau berbubyi punyi...
panggilan daripada family...........

kesunyiaan.....
dari awal sems sampai ke habis sems....
hahahahah.....

ku menerima... segalanya dengan redha.........


0 comments:

Post a Comment