Sunday, February 13, 2011

13 FEBRUARY 2011

heeeeeeee....

sempat juak update....

walaupun sibuk molah assignment...
sibuk maok midterm besik heping sekil esok....
hahahaa..............

hum....

sehari2 tok keja aku..

MAKAN.....

huhu...
makan buah jambu 1 kilo aku....
yd dambik dari rangawan marek...
hehehe....

diet sik makan nasi ...............

hum....

hari tok teak....

heheheh................

org yg ku rindui..
tiba2,,,,,

hum........

yalah teak......

biarlah rahsia....

<3

rindu ku dengan nya,,,,,,,

walaupun keluar dengan org lain.....

aku mesti teringat ngan nya,,,,,

sebab apa oa???

sebab aku pun sik tauk......

hahahaha......

hum........

apa gik nak cta oa.......

oh esok midterm....

tp aku belum belajar lansung,,,,,,

sik tauk...

2 - 3 hari tok nang sik da mood...

Af pun dh hilang sini ntah,,,,
majuk ka apa...

sik tauk juak....

sik kesah ea....

bukan ada papa pun.....

lupakaan jak dia..... sebelum ada benci....

bagus jak idup sorang2......

untuk ktk...
kalaulah ada peluang ke 2...
hahaha


walaupun tauk yang ianya sik akan ada..........

Janji

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu

Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku

Aku janji padamu
Akan mencintaimu

:")

O.o

0 comments:

Post a Comment