Wednesday, March 2, 2011

.F.A.K.E.R.S

1 Mac 2011


wah.....
hari tok sangat memenatkan...
ditambah dengan sik cukup tidor...
kelas mula kol 8.....


kol 6 dh ku bangun kol 4 pagi tido.. omg.. 2 jam jak ku tdor...


semua nya gara2 EL... [Employment Law]


hum....


alhamdullilah....


dapt juak aku jawab soalanya teak. nasib more to PEMAHAMAN...
dapat ku jawap...


cobalah memorizing,,,,,,


confirm...


PERFECT O ku dapat....


haahha....


okey3...


.F.A.K.E.R.S.


malam toak teak... 
aku with my friends.....
detect 1 account fake in our FB...


wakakakah,,,,,


sanggup kau pakai pic org lain..
n then mengaku pic kau....


hai bang...
xda duit ke nak g Yu Nam Hair Care buat rawatan rambut,,,


why aku concern glak nak tahu???


He told that he was a tutor at FSKPM, UNIMAS...


faculty aku pok..


IMPOSSIBLE 
aku sik pernah jumpa or terserempak...
ish...


siasat punya sisat...


rupa2nya....
org Bpps...


wah.. GAY kau bang....


sampai aku dan kawan2 aku kau kacau..
kau ingat kami org nie apa??


MONEY BOY???


teda kami terpikat sama kepala gundulmu itu..


wah....


harus kau cari wajahmu di Bpps esok...


biar nafsu sonsangmu diketahui umum....


merosakan Mahasisawa saja kau..


bikin malu...


tuihhhhhhhhhhh......


haha..


pengalaman ini..
ngajar aku koa...


berhati2 maok approve org di FB,,,
tengok mutual friends dolok...


apa2 butiran dolok....


" You can be anything that you want in virtual world"
other than that....
today juak...
bok aku paham.....


paham mengapa dia semakin menjauhkan diri...
hum......


kenapa ...
kenapa.....
dan kenapa......
.  

why don't u try to give me some time....
why.....

why when i start to trust u.....
and at the end of the day............

u flirt with some other guys........
i just need a...... TIME

hum..... 

its all about you.......
you.....
you....
and then me........

"hadapi dengan senyuman"

................................................................................

0 comments:

Post a Comment