Tuesday, March 22, 2011

Menghilang....

ya rabii...
nang berkurun laamnya aku sik mengupdate blog aku yg kacak toak aie...

sorrylah....
aku gago gilak dengan Research Methodology aku...
aku plan nak pakei proposal aku ya terus as my Final Year Project...
yalah teak aku mesti polah bena2...

sik payah aku molah keja 2 kali....
betol sik??

hahaha...

yah...
nang sakit ati makei laptop cute aku tok on9
nang susah aku nak naip coz jari aku dh membesar...
sejuk bah...


susah aku nak naip koa,,,,,,
:P

pa ku nak cta oa?
sems tok aku nang sangat sibuklah

nasiblah aAKU SINGLE... mun sik maok mati gerek kau nungu aku msg..
lamak dh aku sik main msg2 leka aku gago berbaca cdak journal [serey habisssssssss]
nang pandai aku mengenjen ktk org
hahahahahahahahahahha.......

adeh...
aku tok angol sebena...
ya teringat nak mengupdatekan blog aku yg kacak tok
wah..
kali ke dua dh aku muji blog aku....

kekekeke...
motif????
sik dapapa....

jarang dh org komen......
tedah aku lamak sik update......

0 comments:

Post a Comment