Friday, April 8, 2011

Masih ada manusia berhati Mulia

Alhamdulllilah....
buku yang aku sangkakan sudah hilang.....

Babara F. Okun : Effective Helper....

ada manusia yang berhati mulia....s
maybe nya menemui buku tersebut...
dan hantar ke CAIS...
aku dh pening palak ncarik...
mikir how much aku kenak pay for that book...

dh both buku ya due almos 2 weeks dh..
so aku kena fine RM 5.40 ......
nasib insan ya hantar buku ya..

mun sik aku mesti rasa bersalah gilak2......

huhuuhuu.......

therefore...
aku sik sangka masih ada manusia....
Berhati mulia di dunia toak...
huhuhuhuhuhu.....

now im waiting for my friends......
aku tolong cdak jaga musik untuk....
ESE night.....
cdak masuk Final...

hopefully my friends can win......

lalalalalalla.......

almost freeze here.....
aircond cold till the max...
nang sejuk........

p masih juak kuat nak update blog sambil dengar...
lagu FT island...

u always be mine...

nang kacak lagu tok...

i found out this songs in one of my FB friends blog...
hehehehe...

sorry kmk pun ekot letak lagu toak...
hahahaha.....
ya jaklah teak......

:D ....

pelik2 jak custom cdak group ese toak...
ada laki pakai baju kurung,,,,'hahahhahaha...

............................................ 

0 comments:

Post a Comment