Friday, April 1, 2011

Today is Friday.. 1 APRIL 2011

hulawei.....
oledi 1.45 pm...
baruk jak habis mandi....
nang awalah aku bangun haritok...
hahahahah.......

semalam nang best...
ku nanga cta Home alone 1 n 2....
teringat zaman dolok2 sewa video tape...

masihkan anda ingat bagaimana rupa video tape???
hahahah....
malas ku nak goole n carik picture....

slow doe line 3G celcom ctok.....
nangs usah nak carik coverage....
aku siap gantung boadband aku keluar bilit..

Alhamdullilah setakat tok sik da org berniat nak curi....
hahahahahaha......

aok..
semalam juak aku layan ninja kids...
rock.. lee... tum tum....
nang tetak sorang2 aku...

sampai aku di ketuk housmate heran kol 1 - 2 pagi aku tetak
mcm org gila...

just explain to him kau layan cta zaman dolok2...
nay siap mintak gik.....

hahahahah....

kakya cta last ku tangga cta Ultraman the Movie....
aku dapat dari Zue...
wakakakkah...

kantoi juak kawan aku layan cta ultraman.....

:P .....

semalam sepatutnya aku dh siapkan RM aku..
sik tauk kenak aku tension gilak...
maka sik da papa sebab aku nak tension...

hum....

panjang juak dh ku ngerepak..

esok g peryatim / Rumah Anak Yatim Laila Taib..
yeah...
sik sabar aku nak jumpa miak2 kecik...

aku nak cubit2 cdak...
heaaaaaaaaaaaaa...

ku rasa tok post aku paling pelik...
wakakakakakkah..


................................

0 comments:

Post a Comment