Tuesday, September 3, 2013

Reader??

Lately blog mcm ada yg baca..
aie..
dh almost 1 year sik aktif masih ada yang baca..
blog tok more to my personal Journal....
huhu...

N most of my friends now blog tok aktif mun aku kecewa or Apa..
haha..
aku bok perasaan gik..
Ex ex aku lahir 1992 dan 1993..
huhuhu...

now aku dengar dari kawan yg H sakit..
sakit apa aku xtauklah ...
Moga nya cepat sembuh....
Get well soon ....

carik cara nak private blog tok sik jumpa..
tunggu masa freelah privatekanya...

aritok sik gilak pikir pasal ex agik..
sebab dh ambik langkah awal delet semuanya...
cuma ambik masa yg lama untuk delet dr hati....

mungkin makan masa setahun dua baruk aku bukak hati untuk org lain..
walaupun banyak yg offer dirik..
hihihi..
sorrylah serius sik berminat ...

-m.n-


0 comments:

Post a Comment