Monday, December 13, 2010

13 DECEMBER 2010 ~Takut~

sik lamak gik 18/12.....
huk.. huk huk...

aduh.. batuk kin menjadi2....
munkgin umur sik panjang gik kali....
hahhahaah....
ngutik ea....

hum....
ajal dan maut sapa tauk...
heeeeeeeeeee.............

sik lamak g 18/12...
bukanya aku nak mati...
ahahah...

18/12 fly kl.... my 6 time...
boring dh ku g kl....

nadai utai manah ko di pedok.... ..

hum.........

kebelakangan tok..
kenak ku sedih jak oa.......
bencik jadi org sensitif...

yg aku pelik.....
leka dh da "gerek"...
masih bersayang2 dengan aku...........
janganlah mainkan perasaan aku.........

hum.........
kenak samapaei sekarang aku di balas kerna pernah mempermaikan perasaan seseorang dolok.................

tolonglah....

aku dh lemah...........

mun betol2 cyg dh da gerek...
jangan bersayang2 g dengan aku....

aku dh lemah bah......

.................................................................................

0 comments:

Post a Comment