Thursday, December 9, 2010

8 DECEMBER 2010 aku hampir GILA

heeeeeeeeeeeeeeeeee.....................
puas tetak... hahaha...
gila keja zue mentag aku di pic sorang
RATU PONDAN PATTAYA...
\wakakakakakh,,,,,,,,,,,,,,,
caka.....
nenen ea mcm buah betik....
LONJONG....
alu sik rasa nak makan buah betik aku beli kat sibu tadik...
wakakkah3...

PALAT2.....

dan aku rasa..

NASIK GORENG PATAYA asalnya dari PATTAYA THAILAND...
ekekekh...
sik d akaitan lansung ngan cta

sebenarnya....
hati tok sedih...... [yoah statlah]

9/12/10 dh....
janji nak call...
SIA - SIA jak aku on no maxis.......
nang bena.........

mun dh kehilangan benda berharga baruk nak tecarik3....
mun di depan mata macam uras..........

aie...
sik sik sik..
dia bukan uras...
hahaha............
dia...
comel............ akakakah..............

yoah.. belum ku update pa yg berlaku 5/12/10.....

alkisah...........
jumpa ngan AF....
KAWAN.... KAWAN KKKKKKKKKKKK.. hahaahha.........

aieh3... mun kawan kenak rasa frust sik tepon??

OH.. utak aku dh menunsang,,,,, wakakkakah.................

mulut kata BYE BYE... hati kata.. pelase dont let me GO.....

run baby run baby run,,,,,,,
that boot is make for walking.....
run far2 away from me.....

ekekekkeh.............

mcm ya juak habis juak 24 biji ferero rocher nya berik aku bedal.......
apa nak sayang2..
choclate fav aku...
bedal jak makan...
hahahahaa...

kelak suh nya beli agik...

KAWAN BAIT KAN...
hahahha..............

sik aku sembelih lain gik...
aku maok...
LENSE DSLR...
kaching... $-$...
mata duitannnnnnnn


oh........ haritok juak...[tok kesah lain]
aku memang manusia yg sik dapat pegang janji sendiri....
msg juak msg nya.........

akai......
sepatunya jangan msg mun nya bukan msg...
dh JANJI MCM YA...
mun nya sik perlu....
aku sik perlu layan..
mun nya perlu............
layanlah.....
nang..
tanggan kenja nak msg..........

msg FB jak...
ahhahaha.........

biarlah............

Mungkin aku tidaklah sempurna.....
fahamilah aku..
sayangilah aku................

aku sik mintak banyak........

SEDIKIT.................

SEDIKIT JAK PERHATIAN...

SUSAH SANGAT KAAAAAAAAAAAAAA...

ya susah nak nama SS...

SAWAN SYOK SENDIRI...

triple SSS aku berik ngan aku pun....

HAHAHAHHHAHAHAH.......................

AKU GILA NGERECOOOOOOOOOO

aku nag suka taip panjang2...

nak nama SSS dh...

n sakit ati mun naga org reply sikit jak...

PALOY sungguh aku ea......

0 comments:

Post a Comment