Sunday, December 5, 2010

4 DECEMBER 2010 Isz keliru

hum.......

4/12/2010......
1843.............

tiba2 jak IF msg....
sorry cyg,,,,,
isz sik da kredit...

hum...........

sik tauk maok padah apa....
apa jak sa hati tok....
sik da words dapat gambarkan...

sedih bukan..
marah bukan.....
happy bukan.......

satu perasaan yg...
kosong....

adakah dia masih betol2 menyayangiku....

aku pun sik tauk......

tp aku memang masih menyayangi dia.....
sik tauk kenak... hahahhaha.....

biarlah...
masa menentukan.....

aku hanya mampu beharap.....

dan aku xkan pernah berhenti berharap.....

kerna telah banyak ku korbankan demi IF.....

23/06/09 - 23/11/09........

saat2 bahagiaku..... huhuhuhu
bersyukur kerna di beri peluang untuk bahagia......

janji untuk ditunaikan....
sayang akan masih menunggu cyg... sehingga aku sik diperlukan lagi,,,,,

:") .....

esok hari jumpa AF....
seseorang yg hampir2 menjalinkan ikatan...
tp jumpa hanya sekadar kawan...
sik salah nak...

so memaksa diri untuk tidor...
awal g KIA esok....

hope nya masih ingat janji untuk berjumpa....

0 comments:

Post a Comment