Thursday, February 18, 2010

18 February 2010

Assalamualaikom......

heheh.. ni f1 time naip blog balit selepas blog lamak xingat g passwprd n email nie dpakei....

so..... new isz.. n new way of penulisan.....

What i have done today??

hari ini memamng menFrustkan coz esz terlajak tidor sampai jam 12.45 gara2 on9 lamak glak semalam... hehehe.. sampai kol 5 pagi gk ya.. huhhuh...... rosak plan nak g sibu......

kakaya, dikejut kan oleh abang aku ajak molah cheze cake.... cis.... sedap2 aku tido teak koa.... mimpi best gk........ ahaks..... last2 cheze cake aku xjadi gara kesibukan aku mencuci kereta n ator kereta molah fog lamps.. bukan esz cuci pun antar ke kedai.. lelah pok anta 3 3 buah keta ya... hantar sigik amik sigik gk... adyh.. kuang kuit.... anta kol 2 kol 5 bok siap.. yang menyakitkan hati aku kereta nang bersih bersinat cuma benda dalam kereta ku ya ada benda nak ada patung gerak2 makei tengar solar kotor ntam sidak., CISSSSSSSSSSS... geram aku... benda ya aku nak berik an someone mun ada jodoh bertemu........... hehehhe . then makci kau ngerepak suh cut hair yg dh panjang tok... ish..... AMARAN ~" mun ko xgunting, cancel konvoi g MIRI"~ but i chose my hair rather than going to miri... huhu.. takot2 terjumpa nya.. makinlah merana ku kelak... huhuhhuhauahuhauahuahuha

haritok nag keja aku makan jak.. mula dari tengahari makan ayam lebihan KFC ku beli kch marek.. ku just panaskan,,, hehe,,, my fav part wings ada 2... kakya aku makan spagethi + makan beef jak + udang......... adoh.. nang mcm nak sekor yah dh ku makan nek tok koa.. malu ku dengan aku pun...

sejak balit cuti semua org madah aku makin BULAT n macam KUIH PAU.. gnie nak molah, dh aku mun susah ati nnag kuat makan.. tamabh2 g lepas hati suciku ini dilukai.. wakakakh.. celaken...

hum.. xda papa g ku nak tai.. assigment pd aku baru buat introduction... eheheh... so sambung g blog ku malam esok.........

hum......... hati masih ingat kat nya... bilah baruk dapat melupai nya oa....

mudah2an abang aku xjadi berik namanya "MIF"....... janganlah sekarang.. i need time... hum......

0 comments:

Post a Comment