Saturday, February 20, 2010

20.2.2010

today xbanyak nak diceritakan.... just perjalanan 4 jam dr saratok ke kuching. hehaehaheha........

then mak cik suh amik seribu g b4 g Kch. aie... disz week dh RM 2500 amik dh habis. terkejut nangan balance tinggal RM 17 500. haiesh... ni tuju mak cik aku melanja duit ya........ ish3....... mesti siasat tok. hauhaha..akaun lain lum cek tok. mcmlah duit aku.. wakakakh. so amik jaklah. lelah juak bebaris... ramie urg pok kat RHB bank......

then kol 5 sampei kch. nie da benda nak di buat kat umah... tido jaklah. dhlah org umah sebelah gila bekaraoke. doi. nanag tergangulah tido aku koa.............

so mesti naip cepat2 coz intenent dh nak expired. huehuehhe.. RM 20 seminggu nang berbaloi n mencekik darah. so i have decide to subscribe with celcom Boadband esok. ahaha.. bayar bulan??????? op koz org umah i sembelih soh bayar. wakkakakah....................

then, abg ku anta msg, ok xberik nama anak nya "MIF" ful name ex aku. aku jawab ok jak walaupun dalam hati tuhan jak tahu betapa bermaknanya nama ya dalam hidup aku..... huish.. anak bulan 3 bok kua dh aggao cari nama anak....... minta2 nya tukar nama ya.. xlah ku merana mengingat nya seumur hidup aku....... mencari pengganti??? xlah ku asa. biarlah...... xmok i nak cari g......... ;")
. biarah masa menenttukan perjalanan hidupku ini. muehehehehehheeh.......

assigment PD aku masih stuck di sia juak. xtauk kenak aku xda ati nak buat assigment pd coz apa yg ada dalam soalan PD ya nang akan mengingatkan aku dengan nya,,,,,,,,, hum........ bilalah dugaan terhadap aku akan berhenti. ;"( .....

the, aku rasa nak tukar no DiGi.... nie sa nak gla c FA mala ngaco........ ish,.... oi pok.. cerita lamak janganlah di ungkit kembali........... i dh tutup pintu hati i untuk u. u dengarlah lagu MATAHARIKu... lagu ya i dedicate untuk pok k.......... nak mengharapkan F sowang msg nang xkan ada g...... msg last dari nya ari ya nang mengangu hidup aku sampei sekarang koa..... aku dh reply, nungu nya reply nang xda....... so xpalah........ :") .......... janji isz tauk nya dh da org lain, nya happy, n bahagia.. its enough for me,..... muehehehehehe... sorry for masa yg nya buangkan bersama isz.. lamak juak ya pok.. almost 9 month.......

hum. xda apa g i nak taip koa.... i nak mandi.,......kakya buat assigment PD sampai habis.... biarpun ...................... hum.............................

0 comments:

Post a Comment