Sunday, February 28, 2010

27 February 2010

Nur Fatrisya Zulaikha............ lates pic yg abg aku MMS.. hehehe. ish kedak aku ada juak muka baby girl tok.. kedak muka mek org adik beradik xda amik mukak kakak aku koa.... hahaha...... jap ku upload pic abg n kakak ku jap......... dh settel dh upload,,,,,,,,,,,,,,
tok kakak ipar n abang aku. mcm muka aku da juak abg aku cuma aku comel g....... wakakaakh




dh settel dh upload,,,,,,,,,,,,,, heueheueu.. sambung cta pasal aku pun g... huehuhehe


haritok aku seperti semalam...... xda semangat gilak.. huh. semuanya gara2 biarlah rahsia.........

then harito...........
pekara xkuduga, insan yg sangat sangat kurindui,
msg kat FB chat.....
hum..............
lamak dh xberkomen, bermsg n sebagainya...............


perasaan aku? ntahlah...
sebab aku xnak berharap dengan HAK org lain.........
biarlah.......
mungkin satu hari nanti,
aku akan temui sesorang yg mungkin mengubah aku dari........................................

huehuehuehe...............

then not much yg aku buat.
on9 FB, main game restaurant city...................

then makinlah xda mod coz g sakura semua kedai tutup...
kerana geram aku belanja RM 25 kat KFC. aku order dinner plate + add on nasi + garden salad + pepsi large + chezey wedges + fenfries..............

mlm ya aku tiba2 jak down coz ingat pasal MAF............. hish............

then ajak jirah my best buddies keluar makan n melepak sampei jam 11 kat Desa Ilmu.......

terjumpa denga caty.... kawan lama ku. ish makin gap nya nektok. anng xkenal aku teakk.. huhuehuheheuehuahuah............

cerita lucu aku ari tok tea.....

Alkisah..........seorang PONDAN berbaju Pink n BerSweater adidas putih, lalu depan bilik aku dengan penuh control ayu dengan rambut seakan2 rihana, aku memerhatikan nya tanpe mengelipkan mata....... malangnya, kaki dia tersandung dan guguk menhempap BUMI... wkakakakah............. keluar sora laki......... adoh... WAKAKAKKAKAH........... lari tedah mcm lepeh putus ekor....... errrrrr. lepeh da ekor ka??

dapat juak ketawa walaupun. dalam hati tuhan jak tahu...........

dengam MIF............ dengan MAF.... hum.......................

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm..........................

0 comments:

Post a Comment