Wednesday, February 24, 2010

24 FEBRUARY 2010

esok 25/02/10. last day before tempoh 3 month tamat............ kakya i am officially singel n xmok mikir pasal F g n pasal cinta g............. that , my promise......... huheueh..... F pun dh da gerek ....... as longs as nya bahagia, its enough for me... isz rulez........... i will always love nya. n nya sentiasa ada dihati isz. heheheh........

bangun pagi penuh xbersemangat coz akan mengadap c DORAEMON bermata sepet ya. huish. 2 jam dengar nya membebel ntah papa pasal asiggmen n ORGANIZATION DEVELOPMENT........ nang mengantuk giler aku........ huhuhuhuhe..... yg aku happy, terserempak dengan "tut" time g toilet......... OMG.... cute nyer dier......... heuhueuhe. cuci mata. adegan yg berlaku selepas itu????? biarlah isz sahaja yang tahu... huehuehuheuehh. xkan dilupakan.... besa aie.... hahahaha..... :P ... nang KENJA... uahuahauhah........

so sehari2 tok main perkataan BODO dengan cdak kak Lo, Meg, kak zaza, kak lin, abg herbs and alicia..... hauhuahua. nanag sepanjang hari main perkataan ya,............. heran semua org time makan kat kafe sakura nanga sora kmk org nang mcm ......................... . nang annoying org tam mek org koa.. huhuhuuhe..... ensiden palig lucu, kari ayam c Meg ada lepeh... ahahaha. lepeh BODO.............. kakya nya agak jak org pun kedai, makan g kedai sia. nang BODO.. mun aku minta duit balit, makan kedai lain koa... ahahhaa.. BODO........

kakya masuk kelas neurosciense.... ish menyampah ku nanga miak sanjung ya show hp bwu nya koa. ish3.. aku keluarkan ke 4 4 hp aku( walaupun 2 egek ya sot, kejap maok kejap x dpakei) lu ditapok nya g HP nya. ahahah.. HP ga RM 90 n CSL nya pakei pun nak show bergambar2. PUITH............... ahhahahaah. tunggu ku beli HP baru next week. ku gamabr lubang idong ko. tag lam FB.. huahuahuahuhau.................

then habis ya aku g Anuall Grand Meeting for taekwondo club.... ish nang best coz aku terselamat. apat tukar club next sems. heuhuehe. walaupun aku cinta dengan taekwondo p yalah teak kesibukan stdy is priority.. lelah pok training. sehari terbuang gia jak kei rehat.. p nag best taekwondo koa................... berita best??? Kelab Taekwondo Unimas akan mengadakan pertandingan peringkat Negeri Sarawak.. BEST AIE....................... DAPAT KU MENGENJA TIME YA KOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......... hauhauhauhauhahuaha..........



then petang gmakan sakura dengan Josh. bah. aku rombok da oder nasik goreng paprik seafood extraPEDAS. pa ka.... kakya dh makan terngangak2 jak g.. 2 gelas air ku minum.. nasib c Josh xoder mcm aku juak, oder nasik paprik seafood biasa dh merah mukanya. huahuaahuauha.............


then balit dari sakura g teruz ke Bilik Softskill Kolej Bunga Raya... huhuh.. Abg Aliif yg berik ceramah mlm tok teak. naang best. ebrbicara pasal cinta.......... huhuhha. ya jak lah teak....


habis soft skill dalam kol 10.30 gia, kak lin n abg herbs ajak lepak makan kat Idola kat desa ilmu. on jak lah. kat idola makan g aku nasik paprik n longan susu,,,,, annag mongan boyaklah aku tok koa....... nang habis kei makan jak duit aku minggu tok............. lepak2 nanga cta sekolah pondok kat sia. annag lucu. xtauk tajuk cita ya..... p pelakon nya kedak c "tut" yg isz cerita di atas tadi.. nyem3,.,,,, hahaha. akkaya xsedar jam dh nak kol 12.00....... isz teak numpan keta abg herbs... so denga gaya pemanduan F1 abg herbs g ke Unimas East Campus koz mek org nak lepak an andrew pulak. lepak an c andrew sampei jam 1.oo pagi. huis... semadi di agak pak guard mun nak nang sampei pagi kali koa........ huahuhahaha............


dh ya raon g plg dari agak andrew jumpa kak zaza n kawan nya tengah jalan nak g BRC. pa g mbak lah kak zaza n kawan nya. ndak alah2 melatah.. ahahahah..... rindu an kak zaza lamak xnanga... huehehueh.......


ya jak lah teak. ngantok dh mata esz koa............ GUD9. tommorow is my new days........

0 comments:

Post a Comment